Pat85
Contributor
Goed om te zien dat het hier steeds levendiger wordt!
Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.
Benefits of registering include
Ik ben zelf nog niet op veel locaties geweest. Alleen bij TODI in België. Dat is een leuke locatie, er valt wat te zien aan vissen en objecten. Voor mij zitten er wee nadelen aan: het is maximaal 7,5 m diep of zo (op zich niet zo heel erg), en je mag er niet met je complete eigen uitrusting duiken. Je mag wel met je eigen pak duiken, maar niet met je eigen trimvest (vanwege mogelijke vervuiling van het water en ziek worden van de vissen). Voor het uitproberen van nieuwe gear dus niet ideaal.Welke indoorlocaties zijn aan te bevelen?
In de auto slapen, klaar.Ja een trainingstank in Den Helder geloof ik, maar daar lijkt me niet veel aan. Dan zou ik eerder naar Duitsland rijden, naar Monte Mare of Dive4Life. Die zijn beiden groot en hebben veel te doen onder water. Maar ja, wel meteen weer 3 uur rijden voor mij (enkele reis), dus dat doe je ook niet 'even'.