Pat85
Contributor
Goede tip...ik ga er naar kijken!
BP/Wing staat in bestelling, drysuit specialty wordt gepland!
Ik heb zin in de koude winter!
BP/Wing is binnen! Zondag de specialty.
Hopelijk is de verkoudheid voldoende over...
Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.
Benefits of registering include
Goede tip...ik ga er naar kijken!
BP/Wing staat in bestelling, drysuit specialty wordt gepland!
Ik heb zin in de koude winter!
Er was dit najaar veel water overlast.
Wel tof om de ingang van Truffe is te zien. In september ben ik met wat moeite binnen geraakt met een D12 maar tot net na de ingang was er zeker 10cm zicht
Er was dit najaar veel water overlast.
Wel tof om de ingang van Truffe is te zien. In september ben ik met wat moeite binnen geraakt met een D12 maar tot net na de ingang was er zeker 10cm zicht
De komende weken zal het niet beter worden. Olivier heeft de tent al dichtgegooid.
Mijn volgende trip is in April...cursus ccr.
Is Truffe een (klein) beetje te doen met een D12? Als ik het filmpje zo zie vraag ik me dat namelijk echt af
Zoals Bart al aangeeft zal het zeker met de situatie op de dag zelf te maken hebben.Is Truffe een (klein) beetje te doen met een D12? Als ik het filmpje zo zie vraag ik me dat namelijk echt af
Kan altijd ook nog verhit gaanBP/Wing is binnen! Zondag de specialty.
Hopelijk is de verkoudheid voldoende over...
Voordeel van hoog water is dat de stroming er voor zorgt dat de ingang helder blijft. Afgelopen Oktober stond het water laag, en hebben we de hele ingang niet eens gezien.Het zicht werd met de dag beter. De eerste dag vlogen er stenen uit de ingang en kwamen we niet (op een veilige/acceptabele manier) binnen.
Kan altijd ook nog verhit gaan
Ben je een minder grote kauwkleum dan mij, hahaZelfs met 7 graden en natte handschoenen was warm voor me. Ik durf het nog wel even aan. Eerst maar eens goed wennen aan het droogpak en wat meer duiken ermee maken.