Dutch scuba fans?

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

Bij het Oostvoornse meer is het weer het juiste jaargetijde. Dat betekent koud water en goed zicht. De houten wrakken blijven indrukwekkend.

 
Gaaf om te zien Barth!

Allen, de beste wensen voor 2022!
Staan er al mooie duiken gepland?
 
Volgende week een nieuwjaarsduik in Zeeland en eind januari een DPV wrakkentour in Oostvoorne.

In juni gaan we een Tech 1 cursus doen in Kroatie maar dat duurt nog even.

En als het budget het toe laat zouden we eind dit jaar graag Cave 2 willen gaan doen in Mexico maar dat moet ik nog zien gebeuren :p.
 
Voor 2022 heb ik nog niet zo veel plannen.

Wel wil/hoop ik 25 mooie duiken maken. Daarmee bedoel ik een tech en/of cave duik van 2 tot 4 uur. Dat komt erop neer dat in ieder geval 25 duiken wil maken waar ik mijn rebreather echt voor nodig heb en dat kost me meestal een hele dag voor 1 duik. Er is dan geen tijd meer voor een tweede duik of om veel andere dingen te doen op zo'n dag.

Verder doe ik CCR cave opleiding/training maar eigenlijk voornamelijk omdat ik het pasje nodig heb... De duiken maak ik al lang.

Trips plannen durf ik niet meer, te veel kans dat dingen niet doorgaan. Ik zie het wel. Het zou mooi zijn als ik nog een keer naar Italie/ Frankrijk kan voor wrakduiken en Frankrijk voor grotduiken. Maar ik heb geen zin om daar veel voor te regelen en dergelijke en dan een hoop stress of het wel/niet door gaat. Dan duik ik liever in Zeeland en mijnen in Duitsland...

Meedoen aan een project zou ook wel leuk zijn.
 
Zover klinkt dat goed van beiden!
En als het budget het toe laat zouden we eind dit jaar graag Cave 2 willen gaan doen in Mexico maar dat moet ik nog zien gebeuren :p.

Hopelijk lukt Mexico dit jaar ook weer, is erg goed bevallen afgelopen najaar.

Zelf mik ik het behalen van de 100e duik. Vooral lekker duiken. Als leerpunten vooral een beter luchtverbruik en strakker in het water liggen.
 
Het forum hier is tenminste levendiger dan het Nederlandse Duikforum heb ik het idee. Hoewel het nu natuurlijk laagseizoen is...
 
Hahaha, nou dat is al jaren geleden gestorven. Met name door altijd dezelfde antwoorden: die vraag is al gesteld. Gebruik de zoekfunctie.
 
Ja en dan een zoekfunctie die niet goed werkt of zoektermen die zo algemeen zijn dat je alles vindt, maar niet wat je zoekt.
Er zijn nog wel wat Facebook-groepen die behoorlijk actief zijn, maar niet altijd even fijn qua sfeer.
 

Back
Top Bottom