Cheizz
Contributor
Ik verwacht niet heel spectaculair haha. Wel heel zinnig en functioneel.
Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.
Benefits of registering include
Ik sta er altijd voor open, haha.Als ik een heel leuk iemand vind die ook van duiken houdt waarmee ik een weekendje weg wil, dan zal ik dat zeker doen!
3-4 maanden is wat ze zeggen, ga van 4-6 uit voor de zekerheid.Ha, nice, ik was afgelopen zondag in Diveworld. Paar weken geleden een droogpak besteld (3-4 maanden levertijd...) maar zondag kon ik vast een droogpak testen met de eigenaar/instructeur van m'n duikwinkel. Heel erg gaaf om te doen. Ontzettend leerzame dag gehad, en superfijn om droog en warm uit het water te komen, en de tweede duik ook weer in een droog pak te stappen!
Mwoa, mijn shop heeft hele nauwe banden met Santi dus ik ga er van uit dat ze redelijk weten wat de doorlooptijd is. Hoe dan ook duurt het heel lang3-4 maanden is wat ze zeggen, ga van 4-6 uit voor de zekerheid.
Ha, nice, ik was afgelopen zondag in Diveworld. Paar weken geleden een droogpak besteld (3-4 maanden levertijd...) maar zondag kon ik vast een droogpak testen met de eigenaar/instructeur van m'n duikwinkel. Heel erg gaaf om te doen. Ontzettend leerzame dag gehad, en superfijn om droog en warm uit het water te komen, en de tweede duik ook weer in een droog pak te stappen!