Kitzy
Contributor
I totally did not forget about this forum, haha.Welcome, I am from Groningen. Not far from Zuidlaren
Sadly for me a lot of things are far, as I do not have a car.
So I have to be picked up by most people
Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.
Benefits of registering include
I totally did not forget about this forum, haha.Welcome, I am from Groningen. Not far from Zuidlaren
To size tends to be 200-379 more expensive iirc, the average being 250 if I am not mistaken.Twee opties:
- Vliegtuig nemen naar een warmere bestemming.
- Droogpak. Vraag Gerard wat de prijs is voor een maatpak (volgens mij zo'n 1000 tot 1200 euro)
Kubi tijd, of een ander merk natuurlijk. Droge handschoenen zijn zalig onderwater, altijd lekker warm en veel meer gevoel dan wanneer je dikke neopreen handschoenen aan hebt.Na drie kwartier, met mijn standaard 'natte' handschoenen had ik alleen iets koude vingers.
Een jump kost meer tijd, moeite en lijn...Deze duik werd behoorlijk duidelijk wat het verschil is tussen een T en een jump….
Dat viel op me zich nog wel mee gelukkig. Het ging behoorlijk snel om de jump te maken, hoewel het lang geleden was dat ik zelf een jump maakte en voor het eerst met droge handschoenen.Een jump kost meer tijd, moeite en lijn...
Staat zeker op het lijstje...naast de PB/wing, schoenen, drysuitspecialty....etc.Kubi tijd, of een ander merk natuurlijk. Droge handschoenen zijn zalig onderwater, altijd lekker warm en veel meer gevoel dan wanneer je dikke neopreen handschoenen aan hebt.
I have Santi smart seals installed on my drysuit, they are a lot cheaper then Kubi however I am not sure if they work with other brands.Staat zeker op het lijstje...naast de PB/wing, schoenen, drysuitspecialty....etc.