Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.
Benefits of registering include
Biopreen, hahaha...die kende ik nog niet!Een beetje biopreen is niet verkeerd, daarmee hou je het toch even iets langer uit.
(let op: de nadruk ligt op beetje)
Dankjewel.Welkom (terug) Vatty!
Wat versta je onder omgeving van...alles in Nederland is in de buurt
De Beldert is SSI, zal 45-60 minuten van (omgeving) Hilversum zijn, komen vaker mensen uit die hoek!
Dan ben je SSI DiveCon?@Germie bedankt voor je advies. Momenteel ben ik al Assistent Instructeur bij SSI, in het buitenland hielp ik een duikschool mee als hobbies. De duikschool bood mij deze curses aan eigenlijk voor gratis. Hoefde alleen de lesstof te betalen, en hierbij had ik dus ook meteen de lesstof voor Instructeur aangeschaft. Echter had deze duikschool geen Instructor Trainer, maar dus alleen een Assistance Instructor Trainer. Ik hielp hem er mee om zijn quotum te behalen om verder te gaan, dus vandaar.
Ik denk persoonlijk dat ik niks met de instructeur status ga doen, en vond het eigenlijk ook niet echt relevant om te gaan halen. Maar nu ik er eenmaal aan begonnen ben, wil ik dit graag gewoon afmaken. Ik kan altijd nog een crossover doen, mocht ik er wel iets mee willen gaan doen.
Volgens mij is dat de oude benaming, maar ja - correct.Dan ben je SSI DiveCon?
SSI locator - hier kun je alle trainingcentra vinden.Volgens mij is dat de oude benaming, maar ja - correct.