Kitzy
Contributor
Ligt er ook een beetje aan waar je duikt, in Zuidlaren helaas niet altijd even veel te zien (Maar duiken beter dan niet duiken, zeg ik altijd)Hey! Ik woon in Hilversum, na een lange tijd niet in Nederland geweest te zijn.. heb ik besloten het duiken ook in Nederland door te pakken. Gisteren was het zover, mijn eerste duik in water dat kouder was dan 24 grade.
Iedereen die ik sprak, en in tropischer water dook had het er altijd over dat er niks te zien was, en het heel saai is in Nederland. Snap eigenlijk niet waarom dat gezegd werd, want gisteren was een leuke ervaring en smaakt zeker naar meer. Ja het is even wennen, omdat ik erg moest wennen aan een 7mm wetsuit en de mobiliteit. Maar het koude / donkere duiken heeft zeker zo zijn charmes.
Nu had ik een vraagje, heb al beetje lope google - maar dacht vraag het hier even: kent iemand een goeie SSI duikschool in de omgeving van Hilversum?
Weet niet of je het al gedaan hebt maar zelf moet ik wel stiekem zeggen dat een van de gaafste dingen de bodem raken is bij slecht zicht en al het modder/sand omhoog zien wollen, geeft je echt een gevoel alsof je in de ruimte bent.