Dutch scuba fans?

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

Als ik een heel leuk iemand vind die ook van duiken houdt waarmee ik een weekendje weg wil, dan zal ik dat zeker doen! :wink:
Ik sta er altijd voor open, haha.

Ik hou van avontuur.

Veel plezier nog trouwens, in DiveWorld
 
Waren twee zinnige duikjes hoor, in Diveworld. Opnieuw uitloden (nog niet veel gedoken in deze pak+BC combinatie), nieuwe automatenconfiguratie getest, nieuwe computer en transmitter getest. Weer veel zinnigs te weten gekomen en ook maar direct wat verbeteringen doorgevoerd.

Je gaat er natuurlijk niet heen voor het onderwaterleven of de wrakken haha. Maar nuttig is het wel.
 
Is het ook een beetje te doen qua drukte? Geen idee hoe groot of klein het daar is, en of er veel mensen nu naar toe komen om een winterduikje te maken?
 
Het is niet zo groot (bassin is 10 m diep en maar 10 meter in doorsnede). En wij hadden geluk denk ik. Met ons waren nog 2 en later 4 andere duikers. Maar ze waren pas het tweede weekend open en veel uitjes van verenigingen waren afgezegd vanwege de lockdown en nog niet opnieuw gepland. Dus nu is het nog rustig, maar als alles weer meer op gang komt niet meer denk ik.
Komend weekend wil ik wel weer gaan, heb nog een paar verbeteringen doorgevoerd die ik nog wil testen...
 
Ha, nice, ik was afgelopen zondag in Diveworld. Paar weken geleden een droogpak besteld (3-4 maanden levertijd...) maar zondag kon ik vast een droogpak testen met de eigenaar/instructeur van m'n duikwinkel. Heel erg gaaf om te doen. Ontzettend leerzame dag gehad, en superfijn om droog en warm uit het water te komen, en de tweede duik ook weer in een droog pak te stappen!
 
Ha, nice, ik was afgelopen zondag in Diveworld. Paar weken geleden een droogpak besteld (3-4 maanden levertijd...) maar zondag kon ik vast een droogpak testen met de eigenaar/instructeur van m'n duikwinkel. Heel erg gaaf om te doen. Ontzettend leerzame dag gehad, en superfijn om droog en warm uit het water te komen, en de tweede duik ook weer in een droog pak te stappen!
3-4 maanden is wat ze zeggen, ga van 4-6 uit voor de zekerheid.
 
3-4 maanden is wat ze zeggen, ga van 4-6 uit voor de zekerheid.
Mwoa, mijn shop heeft hele nauwe banden met Santi dus ik ga er van uit dat ze redelijk weten wat de doorlooptijd is. Hoe dan ook duurt het heel lang :)
 
Ha, nice, ik was afgelopen zondag in Diveworld. Paar weken geleden een droogpak besteld (3-4 maanden levertijd...) maar zondag kon ik vast een droogpak testen met de eigenaar/instructeur van m'n duikwinkel. Heel erg gaaf om te doen. Ontzettend leerzame dag gehad, en superfijn om droog en warm uit het water te komen, en de tweede duik ook weer in een droog pak te stappen!

Is het niet megawarm in droogpak/onderpak daar binnen?
 
Ligt eraan wat je eronder aan hebt he. En Diveworld heeft water van 21 graden. Was kouder dan ik had verwacht, zeker niet 'tropisch warm'.
 
https://www.shearwater.com/products/teric/

Back
Top Bottom