• Welcome to ScubaBoard


  1. Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

    Benefits of registering include

    • Ability to post and comment on topics and discussions.
    • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
    • You can make this box go away

    Joining is quick and easy. Login or Register now by clicking on the button

My experience at Scuba Professionals of Arizona = AWFUL

Discussion in 'Southwestern Region' started by esiegel91, Jul 31, 2015.

  1. esiegel91

    esiegel91 Angel Fish

    # of Dives: 0 - 24
    Location: Waddell, AZ
    37
    4
    0
    Jk they're awesome [emoji106]

    Sent from my SM-G900V using Tapatalk
     
  2. diversteve

    diversteve always tired Rest in Peace ScubaBoard Supporter

    # of Dives: I'm a Fish!
    Location:
    26,281
    5,854
    113
    I see you've met Paul....:rofl3:
     
  3. esiegel91

    esiegel91 Angel Fish

    # of Dives: 0 - 24
    Location: Waddell, AZ
    37
    4
    0
    Yeah guys a joke. Decided to edit my post (dont wanna bash anyone) but seriously....awful

    Sent from my SM-G900V using Tapatalk
     
  4. Scuba Professionals of Arizona

    Scuba Professionals of Arizona Instructor, Scuba

    # of Dives:
    Location: Peoria, AZ
    28
    3
    3
    Hello,


    We are sorry that you are upset with us. We always try to do our best job possible. I took the liberty to check our computer system to see if any names would help me identify who you may be. I think I may have identified who you are.


    Based on our records, are you waiting for a pair of yellow medium twin jet fins? If so, you were here in our store on Monday, July 27th and purchased a pair of medium twin jet fins in blue, but returned them the next day for yellow. We had other sizes/colors in stock but needed to order your fins. Paul called Scubapro while you were here Tuesday and ordered your fins. We apologize about the shipping length it usually takes 3-4 business days once it is in the UPS system. Since you told us you needed the fins for some water work, we were happy to loan you one of our Instructor's personal Twin Jet fins at no charge so you wouldn't be without your style of fins.


    We tracked the package on Friday, it is scheduled to arrive Monday morning. We will of course contact you once we have them physically here so you can stop by to pick up your new fins and return the loaner Twin Jet Fins. Have a nice weekend!
     
    esiegel91 likes this.
  5. esiegel91

    esiegel91 Angel Fish

    # of Dives: 0 - 24
    Location: Waddell, AZ
    37
    4
    0
    I'm not going to argue over the computer, I've already talked to Paul and worked it out, Paul told me it's scubapros fault which I believe to an extent. However, when you tell a customer you tracked a shipment and the item will be there on a certain day, you should have them on the certain day. Anyway, thank you for responding. See you Monday when I pick up my fins and then never again.

    Sent from my SM-G900V using Tapatalk
     
  6. Keith.M

    Keith.M PADI Pro

    # of Dives: 200 - 499
    Location: Loomis, CA US
    1,626
    925
    113
    I guess you can't please everyone.

    If a package doesn't come in on the date the tracking is estimating, it is the vendors fault?

    Then they loan you a pair of the same fins until yours arrive and that still doesn't satisfy you.

    Wow.
     
    Last edited: Aug 2, 2015
  7. esiegel91

    esiegel91 Angel Fish

    # of Dives: 0 - 24
    Location: Waddell, AZ
    37
    4
    0
    The fins they loaned me were way too big, so when I was doing my pool work for my OW I could barely swim. so here I'm going to type my side again, I deleted the first one because I didn't want to bash these guys (cause after I typed it I felt bad because maybe it wasn't their fault) so Monday I bought fins and boots from them, decided Monday night that I wanted the high vis yellow fins, also the boots I bought and had tried on didn't fit I told them I needed a medium and he gave me a bag which the tag said medium but the boots in the bag were a large (my fault I should have checked) anyway took them both back Paul got me the right size boot and had to order me the yellow fins (no problem) told me they would be in by Wednesday or Thursday Friday at the latest, so I call thursday and Paul "tracked" them and said ok theyre in phoenix they'll be in tomorrow, so I said ok no problem, so I had my wife go up there on Friday to pick them up and return the loaners and what do you know...not in.. so they tell my wife that that they tracked them again and they'll be in monday. Luckily the shop I dove at let me borrow fins to use that I could actually fit. So no you can't please everyone, and no its not the vendors fault that the fins didn't come in but don't lie to the customer telling them they'll be in. Maybe say I'm not sure when they'll be in...oh and I called 3 times, and they said they'd call me back and never did. So needless to say I won't be going back

    Sent from my SM-G900V using Tapatalk
     
  8. tomfcrist

    tomfcrist NAUI Instructor

    # of Dives: I'm a Fish!
    Location: Virginia, USA
    2,889
    1,795
    113
    The point is, **** happens. I have had the delivery date change 4 times on one shipment...it happens.
     
  9. Dr. Lecter

    Dr. Lecter Solo Diver

    # of Dives: 500 - 999
    Location: NYC/Honolulu
    4,139
    2,923
    113
    So why would you put any particular stock in any date he reported the tracking as "promising," given the tracking's track record?
     
  10. esiegel91

    esiegel91 Angel Fish

    # of Dives: 0 - 24
    Location: Waddell, AZ
    37
    4
    0
    I've never had a wrong tracking date in my life.

    Sent from my SM-G900V using Tapatalk
     

Share This Page