Dutch SB meeting (August 13, 2005)

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

Hoi Laurens,

Sorry, had dit nog niet bestaard.. Zal proberen daar met me bud (=m'n vrouw) bij te wezen; is voor ons naast de deur.

Als je een handje nodig hebt bij het een of ander geef je maar ff een gil. Zijn iig beiden DM's en kennen redelijk de weg in Zeeland.

Duikgroeten,

Pennywise en Divequeen (Rob&Joke)

P.s. zal proberen Fotoduiker en consorten ook warm te krijgen voor die dag.
 
hallo allemaal!

haven't checked out this board for ages, but noticed your private message.
Dit klinkt als een erg leuk initiatief! helaas kan ik er niet bij zijn... heb al een weekendje bij onze zuiderburen gepland (helaas geen duiken!).

Wie weet een andere keer beter!

Groetjes!
watersprite
 
Het zicht in de oostkant van de grevelingen is op dit moment werkelijk super. Ben eergister bij dreischoor het gemaal geweest. 10 meter is niet overdreven.
 
jhbryaniv:
Umm Yeah. . . . . . .

SB is an international board with members who speak many native languages. This post is in the European section. I think your "comment" is rather insensitive and narrow minded. Unfortunately it seems typical of too many Americans who think our country, as good as it is, is the center of the world.

I've had several Dutch dive buddies and enjoyed diving with all of them. In fact one, Danielle, was just out here with her new husband. I offered to let them honeymoon in our condo's guest room.

Dr. Bill
 
dbulmer:
Tien meter is niet overdreven - ben je gek ? :)
Amazing, Someone from the UK who speaks Dutch! :wink:
 
Ja, ik ben zo gek! Ik kan ook Duits praten maar ik vind 't beter niets te zeggen !
You should have seen the faces on a ferry once going to Belgium - got to see the bridge!
 
dbulmer:
Ja, ik ben zo gek! Ik kan ook Duits praten maar ik vind 't beter niets te zeggen !
You should have seen the faces on a ferry once going to Belgium - got to see the bridge!

What on earth possessed you to learn Dutch? It's not really a language you'd think anyone would voluntarily set out to learn.

R..
 
Dinictus:
Het zicht in de oostkant van de grevelingen is op dit moment werkelijk super. Ben eergister bij dreischoor het gemaal geweest. 10 meter is niet overdreven.

Je was er zeker net voordat het gemaal aan ging :(. Bij Dreischoor is momenteel iets van 3-4 meter. het zou wel de komende dagen opklaren. Een vriend van mij was net vanmiddag bij Scharendijke en hij zei dat het zicht bij de Kabbelaar echt super is. Inderdaad iets van 10 meter. Daar ga ik heen op vrijdag avond/nacht geloof ik. Het is alweer een tijdje geleden dat ik bij de Kabbelaar heb gedoken maar het is 's zomers en vooral 's nachts heel leuk daar. Zijn de zagers nog actief in de Grevelingen?

R..
 
https://www.shearwater.com/products/teric/

Back
Top Bottom