Dutch scuba fans?

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

_____________________________________________________________________________

Note for English-only speaking readers: use google translate. This post and the next ones are about language specific interests.

_____________________________________________________________________________

Inmiddels zijn we op pagina 20 aangeland. Tweetalig, aanvankelijk Nederlands, dan weer Engels, en na wat gepiep van niet-Nederlandstaligen uiteindelijk Engels.

Op dit moment wordt een upgrade voorbereid van dit forum. De nieuwe versie heeft taalmodules, en daar kan Nederlands heel makkelijk aan toegevoegd worden, waarna het er zo uitziet:
Screenshot 2021-09-10 at 11.23.30.png


Ik heb het idee met de grote baas besproken, en hij heeft er wel oren naar. Een zelfde idee is ooit opgezet met Russisch, maar kwam niet van de grond. Ik ben nieuwsgierig wat jullie van het idee vinden. Replies mogen in het Nederlands, aangezien dit een regionaal subforum is.
 
_____________________________________________________________________________

Note for English-only speaking readers: use google translate. This post and the next ones are about language specific interests.

_____________________________________________________________________________

Inmiddels zijn we op pagina 20 aangeland. Tweetalig, aanvankelijk Nederlands, dan weer Engels, en na wat gepiep van niet-Nederlandstaligen uiteindelijk Engels.

Op dit moment wordt een upgrade voorbereid van dit forum. De nieuwe versie heeft taalmodules, en daar kan Nederlands heel makkelijk aan toegevoegd worden, waarna het er zo uitziet:
View attachment 681140

Ik heb het idee met de grote baas besproken, en hij heeft er wel oren naar. Een zelfde idee is ooit opgezet met Russisch, maar kwam niet van de grond. Ik ben nieuwsgierig wat jullie van het idee vinden. Replies mogen in het Nederlands, aangezien dit een regionaal subforum is.

Not really relevant. I can read and respond just as easily in Dutch, French or English, and I guess most who respond here can do the same. Would this language setting apply just for the subforum or for the full board (when you login). If it applies for the full board I rather keep it in English, keeps it more inline.
 
Nederlands zou misschien meer duikers aantrekken, niet iedereen kan of wil engels lezen/schrijven.

Op een forum waar elke sectie in 't Engels is buiten deze subsectie waar eerlijk gezegd niet erg veel activiteit is? Ik geloof er niets van.
 
Als er meer content is in het Nederlands verschijnt SB vaker in de Google zoekresultaten en ontdekken misschien meer Nederlandse en Vlaamse duikers SB.
Maar toegegeven, kijkend naar duikforum.nl lijkt het erop mensen fora niet meer zo interessant vinden en liever vluchtig wat kreten via facebook uitwisselen...
 
Great video !

Thanks, I'll pass the compliments along to my buddy. The Put van Ekeren is a thing of beauty. Night dives are also spectacular if the reports are to be believed, as then even more fish is active in the shallow part of the lake.
 
https://www.shearwater.com/products/swift/

Back
Top Bottom