Dutch scuba fans?

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

De laatste paar weekjes lekker elke zondag! als het goed is zondag de laatste duikdag van de opleiding.
 
Eigenlijk bijna elke zaterdag. We hebben nog maar een paar weekjes tot de GUE fundamentals dus proberen nog zoveel mogelijk oefenduiken te maken.

Onlangs ook weer over gegaan naar een dunner ondepak dus we moeten weer bepalen hoeveel lood optimaal is.
 
When the world opens back up, and you'd like to visit Indonesia, there's a nice little family run resort on Bangka Island called Nomad Divers. The resident owners, operators, hosts are made up of a Dutch guy and a Belgian lady. Great diving and friendly atmosphere. Things are bad for them right now, having to stay closed due to the virus. Check them out.
 
Is iedereen al weer een keer kopje onder geweest?

Afgelopen vrijdag heb ik mijn dagtrip ingehaald die gepland stond voor maart maar niet doorging door Corona.


Zaterdag hoop ik op de Noordzee te kunnen duiken.
 
In mei heb ik een tripje naar Duitsland gemaakt, toen was het nog zgn. 'oranje' als reisadvies. Maar daar waren restaurants weer open, en je kon er duiken, dus wegwezen :D
In juni een dagje Felicitasmijn gedaan. En net terug van een weekje grotduiken in Frankrijk in de Doubs/Jura, lekker sidemount CCR gedoken.
 
Top dat iedereen weer lekker met bezig is! waren (en zijn) rare tijden!

Afgelopen vrijdag heb ik mijn dagtrip ingehaald die gepland stond voor maart maar niet doorging door Corona.


Zaterdag hoop ik op de Noordzee te kunnen duiken.

Gaaf om te zien...voorlopig zijn dat soort tripjes nog niet aan mij besteed :D
 
Gaaf om te zien...voorlopig zijn dat soort tripjes nog niet aan mij besteed :D

Het heeft mij ook wel wat moeite, tijd en geld gekost voordat ik dat soort duiken kon maken....

Afgelopen zaterdag ben ik de Noordzee op geweest.

 
Over een paar weken staat bij mij ook wrakduiken weer eens op de planning. Hopelijk gaat het door. Ik ben meer een grotduiker denk ik, haha. Hoewel een goede wrakduik ook leuk is.
 
https://www.shearwater.com/products/peregrine/

Back
Top Bottom