Dutch scuba fans?

Please register or login

Welcome to ScubaBoard, the world's largest scuba diving community. Registration is not required to read the forums, but we encourage you to join. Joining has its benefits and enables you to participate in the discussions.

Benefits of registering include

  • Ability to post and comment on topics and discussions.
  • A Free photo gallery to share your dive photos with the world.
  • You can make this box go away

Joining is quick and easy. Log in or Register now!

Deze discussie is al tig keer aangehaald en doorgespoeld op facebook. Focus ligt voornamelijk op de zinloze duikkeuring. Kan die NOB discussie hier alsjeblieft achterwege blijven?

De medische wetenschap verliest nu gewoon een keer de strijd tegen de natuur, en een virus wint. De soort wordt er sterker van. En de natuur doet niet aan ethiek.

View attachment 575880

o_O Mijn excuses
 
Belgen zijn niet anders hoor.
En zeker nu.
De dag dat de stekken weer opengaan zul je op het forum nog weinig beweging zien.
Iedereen zal gewoon in het water liggen en aan de automaat lurken alsof er een of ander afrodisiacum inzit.
 
  • Like
Reactions: AJ
Hoe is het met iedereen?
Houdt jullie het een beetje vol met alle maatregelen, afstand houden, thuiswerken/-blijven?

Waarschijnlijk gaat mijn duikcursus online starten, om tot alvast alle theorie te gaan doornemen...leuke manier om er toch mee te beginnen in deze tijd.

Hopelijk is/blijft iedereen gezond! Fijne paasdagen!
 
Hoe is het met iedereen?
Houdt jullie het een beetje vol met alle maatregelen, afstand houden, thuiswerken/-blijven?

Waarschijnlijk gaat mijn duikcursus online starten, om tot alvast alle theorie te gaan doornemen...leuke manier om er toch mee te beginnen in deze tijd.

Hopelijk is/blijft iedereen gezond! Fijne paasdagen!

Zo kun je er in elk geval al mee aan de slag gaan, wel zo fijn :).

Verder begint het thuiswerken wel aardig te wennen. M'n muziekles gaat nu via Skype wat toch een beter alternatief is dan helemaal geen les.

En duiken gaat voor ons zo veel mogelijk door. We houden het wel een beetje "Jip en Janneke" dus geen ingewikkelde dingen. We gaan ook vroeg om eventuele andere duikers te mijden. Wel fijn om toch door te kunnen trainen. Momenteel is dit nog het enige uitje wat ik heb dus ik kijk er elke keer best naar uit ook al is er nog weinig leven te zien :wink:
 
Ik blijf thuis. Ik doe wat lijn oefeningen in de tuin en daar houdt het mee op. Scooter cursus van eind april is even geparkeerd tot nader bericht. Daar heb ik de online informatie ook van doorgelezen maar da's vooral een praktijk cursus. Die paar pagina's theorie heb je dus ook zo door gelezen.
 
I’m not Dutch but maybe someone here could help me get information on The Dutch marine diver, John Jacop Janson, (in English Jacob Johnson) was hired in 1620 to recover guns from a shipwreck near Waterford. He worked on a number of wrecks on the Irish and English coast during the 1620,s
 
Duikgerelateerd: Carpet training, harnas voor de laatste millimeters afgesteld waar nodig was.
Nog een oplossing aan het zoeken om de DSMB en waterdicht "ei" (waar de autosleutel ingaat) op een praktische en niet-storende wijze vast te maken aan de backplate zodat ik dat ook kan klaarmaken voor wanneer we opnieuw kopje onder mogen.
Langzaam het boek Deco for Divers aan het doorworstelen.

Niet duikgerelateerd: na 10 jaar is de doka opnieuw opgestart en werd analoge fotografie opnieuw omarmd. Kleine klusjes in het appartement die ik bleef uitstellen zijn nu eindelijk klaar...
 
We houden het hier prima uit, mijn tweelingbroer is terug in zeeland gekomen aangezien het niet zo prettig was om in een klein appartement in brabant te blijven. Tis in ieder geval gezellig hier.
Ik ben intussen aan mijn divemaster theorie begonnen, genoeg om me voorlopig even bezig te houden. Daarna is het wachten tot het zwembad weer open kan :(
 
https://www.shearwater.com/products/teric/

Back
Top Bottom